Ga mee met het Jeugd­kamp op 27, 28 en 29 mei

Het jeugd­kamp komt er weer aan! De lei­ding is druk be­zig om een pro­gram­ma te ma­ken. Het wordt vast en zeker weer een ge­zel­lig kamp met veel ac­ti­vi­tei­ten. We gaan (na­tuur­lijk) vol­ley­bal­len, 's nachts het bos in en tu­ren in een groot kamp­vuur…..

Het pro­gram­ma is niet over­vol, je hebt ook tijd om lek­ker te chil­len in de slaap­zaal. Net als de voorgaande drie kam­pen wordt het vast een heel ge­zel­lig, ont­span­nen week­end met wei­nig slaap en veel ple­zier!

Waar gaan we heen?

Dit j­aar­ i­s het kamp in vakantieboerderij De Zwemkolk, ten zuiden v­an Rijssen. Er zijn ruime slaapzalen en er is een schone grote wasgelegenheid. Alles heeft n­et een verfje gekregen en rond­om is lekk­er veel ruimte voor voll­eybal en een boss­pel. En wat ook fijn is, we mogen er een kampv­uur maken!

Heb je zin, ga je mee?

Over­leg met je te­am­ge­no­ten en ook met je ou­ders. Er zijn 50 plekken dus wees er snel bij. Vul het in­schrijf­for­mu­lier onder dit bericht in en stuur het per mail op.

Voor wie is het jeugd­kamp?

Het kamp is voor de C-jeugd, dus speel je in de C of heb je de C-leef­tijd dan kun je mee. Als er nog plek over is, mo­gen eer­ste jaars B-leden ook mee.

Kos­ten

De kosten bedragen  € 45 voor het hele weekend.