Aannemingsbedrijf Draisma verlengt sponsorcontract

De Stichting Topvolleybal Dynamo deelt met gepaste trots mee er in te zijn geslaagd om Aannemingsbedrijf Draisma ook in het seizoen 2017/2018 aan de Stichting te binden. Voor het komende seizoen zal de naam ‘Draisma Dynamo’ de voorkant van het shirt van Heren 1 sieren.

Als Apeldoorns bedrijf realiseren wij ons dat we een lokale verantwoordelijkheid hebben. Onze werknemers wonen in de regio en onze projecten realiseren wij ook grotendeels in Apeldoorn en directe omgeving”, aldus de directie van Aannemingsbedrijf Draisma B.V. Door de verlenging van haar sponsorschap met Stichting Topvolleybal Dynamo onderstreept Aannemingsbedrijf Draisma eens te meer haar grote betrokkenheid bij “Draisma Dynamo” Heren 1.