Zondag 19 februari bekerfinale en code GEEL!

De NeVoBo werd tijdens de open club kampioenschappen overdonderd door code oranje. Maar op zondag 19 februari verrassen wij met code GEEL. Dan mag Draisma Dynamo het om 13.00 uur opnemen tegen Seesing Personeel│Orion in de landelijke bekerfinale! We vertrekken als één groot Dynamo legioen vanaf het Omnisport naar Zwolle om Heren 1 aan te moedigen en de sporthal met z'n allen GEEL te kleuren. Maakt niet uit met wat, shirts, tuinbroeken, sjaals, als het maar GEEL is. Wil je met iemand meerijden of heb je plek in de auto over vul dan dit formulier in.

Wij proberen in ieder geval om iedereen die zich aanmeldt in Zwolle te krijgen. Wil je dit niet missen? Bestel en betaal dan alvast online je entreekaartje en reserveer een plekje in ons eigen supportersvak! Met je leden- of vrijwilligerspasje van Dynamo betaal je slechts € 5 (kinderen tot en met 12 jaar en 65 plussers € 3). Vul bij het bestellen eerst de actiecode finals2017dynamo in voor extra Dynamo korting. Kies daarna voor clubkaart of clubkaart jeugd t/m 12 jaar (wel meenemen), dan betaal je het voordelige clubtarief. Heb je vragen? Stuur dan een mail naar bekerfinale@svdynamo.nl. Meer informatie volgt via de site en Facebook!