Intersport Jonker en Dynamo, een goede combinatie

Al decennia lang is Intersport Jonker een trouwe sponsor van Dynamo. De sportzaak voorziet onze topteams Heren 1 en Dames 1 elk jaar weer van nieuwe volleybalschoenen. Daarnaast is Intersport Jonker natuurlijk nog steeds de sportwinkel van Apeldoorn met een zeer uitgebreid assortiment volleybalkleding en accessoires en koop je er het Dynamo wedstrijdtenue. Wist je dat van elke € 100 die je als Dynamo-lid besteedt bij Intersport, Intersport € 2,50 in onze Dynamo clubkas stort? Dit geldt niet alleen voor volleybalartikelen maar voor alle aankopen. Het enige dat je daarvoor moet doen is een gratis Intersport klantenkaart vragen bij de kassa en deze laten registreren op SV Dynamo. Heb je al een klantenkaart? Registreer je Intersport klantenkaart dan op SV Dynamo en verdien automatisch geld voor je club. En uiteraard ook voor jezelf, want een percentage van je aankoopbedrag spaar je op tot een waardecheque!