Autohaas kleedt coaches Dynamo-jeugd aan

Dankzij Autohaas B.V. lopen de coaches van de jeugdvolleybalteams van Dynamo er sinds deze week pico bello bij. De officiële merkdealer en servicepartner van Volkswagen, Audi, SEAT en Volkswagen bedrijfswagens heeft voor de stafleden van alle ruim 25 meisjes- en jongensteams fraaie shirts beschikbaar gesteld. Willem de Bruin, Business Unit Manager van Autohaas B.V. en bestuurslid van de Vrienden van Dynamo, hoefde niet lang na te denken over de vraag of hij iets kon betekenen voor de begeleiders van het jeugdige volleybaltalent van de Apeldoornse volleybalvereniging. Onder het alom bekende Autohaas-moto "Wij regelen het!" was de nieuwe kleding voor de begeleidingsteams in no time geregeld. In hun nieuwe shirts komen de Dynamo-coaches in de toekomst nóg beter voor de dag.