Woensdag 18 januari: Polonia London op bezoek in 1/8e finale CEV Challenge Cup

Noteer alvast in je agenda: woensdag 18 januari om 19:00 uur in het Omnisport. Dan staat er weer een Europese topwedstrijd op het programma voor onze lange mannen. Na de overtuigende uitschakeling van het Zwitserse Lausanne Université Club in december, volgt er deze maand een tweeluik tegen de Engelse club Polonia London. Inzet is een plek in de kwartfinale van het Europese bekertoernooi.

Draisma Dynamo is aan een goede serie bezig de laatste weken. In de Nederlandse competitie wordt gestreden om de koppositie met Lycurgus; hetzelfde Lycurgus dat onlangs door Dynamo werd verschalkt in het Nederlandse bekertoernooi. Inclusief de Europese Challenge Cup doet Draisma Dynamo dus op 3 fronten mee om de prijzen.

Op 7 december jongstleden, tijdens de thuiswedstrijd tegen Lausanne, was het Omnisport omgetoverd tot een swingende, sfeervolle sportarena. Het massaal toegestroomde publiek genoot van volleybal op topniveau en schreeuwde onze lange Dynamo mannen naar de overwinning. Wat zou het mooi zijn als we Dynamo op 18 januari wederom tot ongekende hoogte kunnen stuwen. Daarom roepen we al onze leden graag op om op 18 januari weer massaal achter onze Dynamo mannen te gaan staan. Dynamoleden betalen aan de kassa € 8 voor een toegangskaart (jeugd t/m 16 jaar: € 5).