Ook Kruiswijk en Anker een jaar langer bij Draisma Dynamo

Het team van Draisma Dynamo voor komend seizoen begint steeds meer vorm te krijgen. De Stichting Topvolleybal Dynamo maakt bekend dat Mats Kruiswijk en Wessel Anker hun verblijf bij de 12-voudig landskampioen met een jaar hebben verlengd. Voor beide spelers wordt het hun derde seizoen in Apeldoorn.

Mats Kruiswijk kan haast niet wachten tot het nieuwe seizoen begint. “Natuurlijk ben ik blij met mijn contractverlenging bij Draisma Dynamo. De samenwerking is de afgelopen jaren goed bevallen. Ik kijk er dan ook naar uit om met het volgend seizoen te starten. Mijn werk en het volleyballen bij deze club is voor mij een ideale combinatie”, aldus de 26-jarige gymleraar. “Heel gaaf om nog een jaar het programma van Draisma Dynamo te mogen draaien.”

Ook Wessel Anker laat weten nog vol met ambities te zitten. “Draisma Dynamo is één van de topteams in Nederland, met deze ploeg gaan we komend seizoen zeker voor de prijzen. Natuurlijk ben ik ook heel erg blij dat ik onderdeel mag blijven van dit team”, aldus de 2.03 meter lange middenman.

“Wessel en Mats, onze twee mannen uit het westen, waren afgelopen seizoen van belangrijke waarde voor het team”, laat trainer/coach Bas Hellinga weten. “Ze hebben allebei aangegeven dat ze de ambitie hebben om nog een stapje verder te komen met hun volleybalcarrière. Ik ben dan ook zeer blij met de verlenging van deze twee spelers.”

Met Kruiswijk en Anker bestaat de selectie voor het seizoen 2016/2017 op dit moment uit tien spelers: Bart van Garderen, Wessel Keemink, Michiel van Dorsten, Nico Manenschijn, Renzo Verschuren, Wessel Anker, Mats Kruiswijk, Frits van Gestel, Wessel Blom en Dustin Bontrop. De technische staf wil de selectie nog uitbreiden met een passer/loper en een middenman. Binnenkort hoopt de Stichting Topvolleybal Dynamo de twee ontbrekende namen te kunnen bekendmaken.

www.facebook.com/draismadynamo
www.twitter.com/draismadynamo