Scheidsrechters bedankt!

Om een team in te kunnen schrijven  voor de promotieklasse of regiodivisie dient het team te voldoen aan de 'leveringsplicht arbitrage'.  De leveringsplicht houdt in dat namens het team 12 of 24 (als op het betreffende niveau er ook een 2e scheidsrechter is) wedstrijden in de regio worden gefloten door scheidsrechters van onze vereniging.  Dankzij onze scheidsrechters Jan de Groot, Peter van Vliet, Willy Willems, Appie Mein  en Jeroen van der Linden is het weer gelukt om alle teams in te schrijven. Mannen, hartelijk dank dat jullie het weer mogelijk maken dat D2, D3, H4 en H5 in de hoogste klassen van de regio kunnen spelen.
Niels Jacobsen en Remco Mulder fluiten komend seizoen niet voor onze vereniging in de regio. Niels gaat fluiten voor zijn vereniging in Enschede en Remco kan het fluiten op zaterdag niet meer combineren met zijn werk. Remco zal nog wel in onze hal op vrijdag blijven fluiten. Mannen, hartelijk dank voor jullie inzet!