Teamindeling 2016-2017 en trainingsschema na Hemelvaart online

Op de teampagina’s zijn de teamindelingen en de trainingen die daar tot het einde van het seizoen bij horen gepubliceerd. Hou hierbij in gedachten dat het gaat om een voorlopige indeling en dat er net als voorgaande jaren nog heel veel kan veranderen in de periode tot het begin van het seizoen. Mocht je vragen hebben over het hoe en waarom van bepaalde keuzes, stuur dan even een mail naar senioren@svdynamo.nl. We kunnen dan uitleggen waarom bepaalde keuzes zijn gemaakt. De trainingen met het nieuwe team gaan in na het weekend van Hemelvaart. De tijden die op de teamsites staan gelden tot en met 3 juni 2016.

Met ingang van 6 juni 2016 zullen de trainingen in de Welgelegenhal vervallen en zal er nog twee weken getraind worden in Omnisport volgens de aangegeven tijden. 17 juni is de laatste trainingsavond van dit seizoen. Uiteraard is met goed weer beachen ook zeker een goed alternatief voor de tweede training. Wees daar ook snel bij als je iets wilt.

Begin volgend seizoen zullen we op maandag 22 augustus starten met de trainingen in de voorbereiding. Voor de senioren resulteert dit op zaterdag 27 augustus al in een onderling toernooi in Omnisport. Hiervoor zullen we komende weken een planning bekend maken. Uiteraard wordt dit gevolgd door een heerlijke barbecue verzorgd door heren 6.

Zaterdag 3 september is er ruimte voor teams om oefenwedstrijden in te plannen. Wees er snel bij als je iets wilt, dan kunnen we ruimte voor je reserveren. Ook op de vrijdagen 26 augustus, 2 september en 9 september zijn blokken vrij om een oefenwedstrijd te organiseren. Geef dit aan als je ergens gebruik van wilt maken. Mail naar aukesnijder@yahoo.com.

Op zaterdag 10 september zullen alle jeugdteams onderlinge wedstrijden spelen van 9.30-14.00 uur. Een aantal jeugdteams zal hierna een oefenwedstrijd spelen tegen een externe tegenstander. Hiervoor volgt de planning ook in de komende weken.