3e plek hoogst haalbare voor Draisma Dynamo

Draisma Dynamo is er afgelopen zaterdag in eigen huis helaas niet in geslaagd om de tweede wedstrijd tegen Abiant Lycurgus te winnen. De ploeg uit Groningen was tijdens de halve finale om het landskampioenschap met 3-1 te sterk voor de Apeldoorners. Dynamo gaat zich nu onder leiding van trainer/coach Bas Hellinga voorbereiden op de strijd om de derde plek in de nationale competitie. Tegenstander wordt Orion of Landstede. Deze ploegen spelen zondag 10 april een beslissende 3e wedstrijd na tweemaal 2-3 in Doetinchem en Zwolle. Lukt het Dynamo om de 3e podiumplek te bemachtigen, dan kunnen we volgend seizoen weer genieten van Europees volleybal in Apeldoorn. Lees het wedstrijdverslag en bekijk de foto's van Jolien Banda en Jacques Zwerver.