Dames 1 leert Meisjes C3 de fijne kneepjes

Vijf dames van Dynamo Dames 1 hebben afgelopen maandag de training verzorgd van meisjes C3 (en één “verdwaalde” speelster van meisjes B3). De meiden hadden deze training verdiend vanwege hun inzet bij de wedstrijden van Dames 1 en het met het complete team aanmoedigen van Dames 1 op zaterdagmiddag. Helaas was Sanne ziek, maar de rest stond om 18.30 vol verwachting klaar.

Door het aantal dames van D1 die meededen met MC3 was het bijna een één-op-één training. Speelsters Nicole, Melanie, Caya, Chantal en trainster Claudia waren in de Welgelegenhal om de training te verzorgen. De meiden van MC3 hebben erg veel geleerd. Bijvoorbeeld dat het voetenwerk wel heel belangrijk is. Ze hebben heel veel technische tips gekregen over bovenhands en onderarms spelen en er werden zelfs hartjes op de handen getekend om er voor te zorgen dat de opslagen goed gingen. En dat gingen ze. De ballen vlogen over het net. In een wedstrijdje konden onze meiden alles wat ze geleerd hebben toepassen en dat was voor de toeschouwers erg leuk om te zien. Na de wedstrijd werd de training afgesloten met een lekkere traktatie van Dames 1. Kortom het was leuk, leerzaam en de meiden hebben ervan genoten!! Dames 1 bedankt voor het verzorgen van deze training!! Bij de volgende thuiswedstrijd zitten de meiden van C3 weer klaar om jullie aan te moedigen.