1e Team/familiedag op zondag 13 maart

Op zondagmiddag 13 maart speelt Draisma Dynamo Heren 1 thuis de eerste belangrijke play-off wedstrijd voor het Landskampioenschap.
Wat gaan we doen? Vooraf aan de wedstrijd zal er een leuk en sportief programma zijn voor iedereen, lid of geen lid iedereen is welkom dus neem teamgenootjes, vriendjes, vriendinnetjes en familie mee met als hoogtepunt de wedstrijd van Draisma Dynamo Heren 1 - Inter Rijswijk om 15.00 uur.

Voor de kinderen: geef je op voor de clinic en de Bingo met prijsjes

Lees het hele bericht voor het interessante programma.

Programma

• 12.00-13.00 uur: Volleybalclinic voor kinderen door de trainer van Draisma Dynamo Heren 1, Bas Hellinga!
  • 13.00-13.45 uur: Helpen om de tribune stoeltjes om te klappen en zaal klaar te maken voor de wedstrijd.
  • 13.45-14.00 uur: Voorbeschouwing in Dynamo cafe op de wedstrijd Draisma Dynamo – Inter Rijswijk door Bas Hellinga.
  • 14.00-14.45 uur: Bingo met prijsjes en wat te eten en drinken in Dynamo café  voor de kinderen
  • 14.45-15.00 uur: Met zijn allen naar de tribunes om Heren 1 naar de overwinning te schreeuwen.

Kosten

• Bingo en broodje knakworst: Voor € 3,- mogen kinderen meedoen met de Bingo en krijgen ze broodje knakworst, partjes appels en ranja.
  • Toegang wedstrijd: Leden hebben gratis toegang tot de wedstrijd. Ben je geen lid maar ben je voor 14:00 uur in het Dynamo café dan betalen volwassenen € 4,- (normaal € 5,-) en jeugd t/m 16 jaar € 2,- (normaal € 2,50).

@Trek allemaal je Dynamoshirtje aan zodat we zoveel mogelijk geel op de tribune zien!!

Binnenkort kun je je aanmelden voor de clinic en de Bingo en eten.