Geen finaleplaatsen voor Jeugd NK

Je met acht jeugdteams weten te plaatsen voor de halve finales van de NOJK (Nationale Open Jeugd Kampioenschappen) en met geen enkel team de finale bereiken. Het overkwam Dynamo vandaag tijdens de halve finales van de Open Club. Meisjes B en Meisjes A werden in de poulefase al uitgeschakeld. De andere zes jeugdteams van Dynamo bereikten de kruisfinales wel maar overleefden deze niet. Al met al was het een leerzame dag voor al onze jeugdige volleyballers. Ze hebben hun krachten weer kunnen meten met leeftijdsgenoten. En hoewel we niet het resultaat hebben behaald waarop we hadden gehoopt, hebben we wel met acht teams in de halve finales van het NK gestaan en heeft iedereen gevochten voor wat hij of zij waard was.