Meisjes C2 in het nieuw dankzij Bouwbedrijf Veeneman

Meisjes C2 heeft nieuwe shirts dankzij Bouwonderneming Veeneman. Het Apeldoornse familiebedrijf voert bouwprojecten uit voor particulieren, corporaties, vastgoed en de zorg. Veenman bouwde o.a. De Villa van 's Heeren Loo aan de Zutphensestraat voor de huisvesting van jongeren met een verstandelijke beperking. De Villa won de Architectuurprijs 2013. Alle medewerkers van Veeneman werken als een team samen om het beste resultaat te halen. Dit ziet Veeneman ook terug bij een teamsport als volleybal, gezamenlijk werken aan het beste resultaat. Meisjes C2 is niet het eerste Dynamo team dat is verrast met een nieuw shirt. Ook in het verleden heeft het bedrijf al een aantal heren- en damesteams van SV Dynamo voorzien van kleding.