Dames 1 is kampioen!

De lunchwedstrijd van Super Saterday tussen dames 1 en Flamingo's'56 werd met 3-0 door onze meiden gewonnen. Het was niet de beste wedstrijd die ze dit seizoen hebben gespeeld, maar de punten tellen en daar gaat het om. Het was nu wachten op de wedstrijd tussen Yarden Havoc en Set-up'65, bij een 3-2 winst voor Havoc zou dames 1 namelijk al kampioen kunnen worden. Het team reisde af naar Haaksbergen om de wedstrijd met eigen ogen te bekijken. Met een live-verslag via de telefoon werd het thuisfront in het Dynamo Café op de hoogte gehouden en na 14-10 in de 5e set voor Havoc kwam er alleen nog maar "Kampioenen, kampioenen, ..." uit de telefoon en was het Kampioenschap voor dames 1 een feit. Van harte gefeliciteerd, wat een super prestatie!!!