Tim Boekhoudt floot zaterdag zijn eerste jeugdwedstrijd

Tim Boekhoudt (12) floot zaterdag zijn eerste jeugdwedstrijd.  Tim je had er lang naar uitgekeken en thuis veel geoefend. Dat was wel te zien toen jij zaterdagochtend 8:47 uur voor het eerst floot voor de toss. De eerste paar minuten nog een beetje zenuwachtig, maar daarna met een grote lach op de scheidsrechterstoel. Wat ging het goed Tim!  Je fluitje was heel goed te horen, je gaf de goede tekens en het team dat het punt moest krijgen, kreeg het ook.  Voor de eerste time-out moest de coach nogal wat moeite doen om je aandacht te trekken, maar de volgende time-outs gingen perfect! Dat laat zien dat je niet alleen maar gefocust bent op de bal, maar ook in de gaten hebt als er iets bijzonders gebeurt. Je zag bijvoorbeeld dat een bal van het andere veld 'jouw' veld in kwam en je floot daarvoor.  Dat is heel knap Tim. Aanstaande zaterdag mag je je tweede wedstrijd fluiten.