Dames 1 op jacht naar het kampioenschap op Super Saturday

Super Saturday in het Omnisport zit er bijna op. Na een mooie 3-0 winst van dames 1 op Flamingo's, is het team afgereisd naar Haaksbergen om daar met eigen ogen de wedstrijd van hun directe concurrenten in de titelstrijd te volgen.  Ook door een aantal andere teams zijn mooie en goede overwinningen geboekt.

Rest alleen nog om 20:00u de allesbeslissende wedstrijd in de halve finale van de play-offs in de A-league tussen Draisma Dynamo heren 1 - Rivium Rotterdam.

Met hulp van Vak D en de rest van publiek gaan we voor een mooie wedstrijd. Tot straks in het Omnisport.

Zaterdagochtend begint het feest al om 10.30u. Dan gaan kampioenskandidaten Dames 4 en meisjes B1 tegelijkertijd op jacht naar de benodigde punten om aan kop van de promotieklasse én topklasse te blijven.

Om 12.30u begint het volgende belangrijke potje als runner-up Heren 3 zijn 2e plaats probeert veilig te stellen tegen het fors versterkte Hevo.

Om 13.15u staat de lunchwedstrijd van deze Super Saturday op het programma. Onze meiden van dames 1 gaan in hun race voor het kampioenschap in de B-league op jacht naar de volle 3 punten tegen Flamingo’s. En daarna zal het wachten beginnen, want dames 1 kan dit weekend al kampioen worden! Maar is daarbij dan nog wel afhankelijk van het resultaat van de concurrentie die later op zaterdag (en zondag) in actie komt.

Om 15.00u speelt Heren 2 tegen Keistad. En de mannen van Heren 2 zullen zeker nog een poging willen doen om op het podium te gaan eindigen.

Om 15.30u de derby voor dames 3 tegen Voorwaarts. Dames 3 heeft de punten hard nodig om weg te blijven van de 10e plek. En tegelijkertijd zal ook dames 2 keihard voor elk punt knokken in de rechtstreekse strijd om minimaal op de 10e en dus de promotie/degradatie plek te blijven. De druk ligt vooral bij nr.11 VoCaSa, dat de volle mep zal moeten halen om nr.10 dames 2 nog in te halen.

Een volle dag dus met derby’s, topaffiches en belangrijke wedstrijden voor SV Dynamo. En als alle kruitdampen opgetrokken zijn, volgt nog het hoofdgerecht van deze Super Saturday. Om 20.00u wordt de allesbeslissende wedstrijd in de halve finale van de play-offs in de A-league gespeeld. Rivium Rotterdam zal door onze mannen van Draisma Dynamo, ondersteund door Vak D, zeer warm onthaald gaan worden.