Kom zaterdag 16 april naar de bierproeverij

Zaterdag 16 april is het alweer de laatste competitiedag van het seizoen en traditiegetrouw is het dan weer tijd voor de bierproeverij! Met de bierproeverij wil de sponsorcommissie alle sponsoren, leden van de club van 100 en vrienden van de jeugd bedanken voor hun steun tijdens het afgelopen seizoen. Want dankzij onze sponsoren is het ook dit jaar weer gelukt om met onze teams een topprestatie neer te zetten!

De proeverij wordt opgeluisterd door het SOS Matrozenkoor uit Apeldoorn. Het repertoire bestaat uit Nederlandstalige zeemansliedjes en meezingers. De bierproeverij begint om 20.30 en is uiteraard gratis voor onze sponsoren, leden van de club van 100 en vrienden van de jeugd. Leden en andere belangstellenden betalen € 10. Voor dit bedrag kun je zeven verschillende biertjes proeven!

Zaterdag 16 april zijn er 23 thuiswedstrijden (hiervoor zijn dus ook 23 scheidsrechters nodig…!). Om 9.00 kun je kijken naar Meisjes C7, Meisjes C3, Jongens C2 en Meisjes C2, om 10.30 naar Jongens C1, Jongens A1, Meisjes B1 en Jongens B1, om 12.30 naar Meisjes B2, Meisjes B4, Dames 10 en Dames 4, om 14.30 naar Meisjes B3, Heren 3, Dames 3 en Meisjes A2, om 16.30 naar Dames 2 en Dames 8, om 17.00 naar Heren 11 en Heren 2 en om 19.00 naar Heren 9 en Heren 8. Om 19.30 sluit Dames 1 het seizoen af met de wedstrijd tegen Lycurgus en tegen het einde van de derde set zal de bierproeverij beginnen. Wees erbij en laat het je smaken. Tot de 16e!