Interne VT-2 trainersopleiding van start

Aanstaande vrijdag 2 oktober gaat een interne VT-2 trainersopleiding van start. Deze opleiding is alleen voor SV Dynamo leden en wordt door de vereniging betaald. Hiermee bouwen we aan een van de pijlers van het technisch beleid van de vereniging: een (nog) beter geschoold technisch kader (trainers).

We wensen de 11 deelnemers die zich al hebben opgegeven voor de interne VT-2 opleiding heel veel plezier en succes om het trainersvak nog beter onder de knie te krijgen: David Bergsma, Evelien Koopman, Monique Masselink-van Loon, Carleyn Maatman, Marit Koning, Mariël van Lambalgen, Annemarieke Klaassen, Anja Denekamp, Hilda Knaapen, Jessica Stuijvenberg en Ilse van Beusekom. Er is nog één plekje vrij bij de VT-2 opleiding, wie het eerst komt, wie het eerst maalt...

Daarnaast zijn Ronald Lemmers en Rutger Boerdam op dit moment bezig met de VT-3 trainersopleiding. Ook hen willen we veel plezier en succes toewensen.

Heb je ook interesse om een trainersopleiding te volgen neem dan contact op met de contactpersoon van jouw team over de mogelijkheden.