Gratis pasfoto: a.s. zaterdag tussen 11.00 en 13.30 uur

A.s. zaterdag tussen 11.00 uur en 13.30 uur kan iedereen een nieuwe pasfoto laten maken achterin het Dynamo Café. Het laten maken van een pasfoto is altijd gratis. Kleding: spelers in wedstrijdshirt en coaches en trainers graag in sportkleding. Voor vrijwilligers gelden geen kledingvoorschriften.

Pasfoto via vakfotograaf

Heb je een foto nodig voor je spelerspas, dan kun je ook een digitale pasfoto laten maken bij een vakfotograaf en deze foto laten versturen naar de Nevobo. Het doorsturen van je foto is gratis maar je moet natuurlijk wel betalen voor de pasfoto’s die je mee krijgt. Dit kan handig zijn wanneer je toch pasfoto’s nodig hebt. Een vakfotograaf die afspraken hierover heeft gemaakt met de Nevobo kun je vinden op www.snf-pasfotoservice.nl. Zorg wel dat je je Nevobo-registratienummer bij je hebt als je de foto’s laat maken. Dit nummer kun je vinden op de website bij je teamgegevens (wel eerst inloggen).

Boetes

De Nevobo brengt boetes in rekening wanneer er geen geldige spelerspas getoond kan worden. Deze boetes worden doorbelast naar de betreffende speler. Zorg dus dat je spelerspas in orde is.