Programma mini's en jeugd tijdens kick off weekend

Op zaterdag 12 september openen we officieel het seizoen met een gezellige startdag voor alle mini’s en jeugdspelers. Vanaf 9:30 zijn alle mini's welkom in het Omnisport. De kinderen mogen dan meteen doorlopen naar de kleedkamers, waar ze een nieuw trainingsshirt kunnen afhalen en zich kunnen omkleden in sportkleding.Om 10:00 starten we met een volleybalclinic, gegeven door Heren 1 en Dames 1.

Tegelijkertijd wordt er in het Dynamo Cafe een presentatie gegeven voor de ouders, waarin we graag wat meer vertellen over de vereniging en over de minicommissie. Rond 11:00 komen de kinderen ook naar het Dynamo Cafe om iets te drinken met wat lekkers erbij. Daarna volgt een ‘persconferentie’ waarbij de kinderen vragen mogen stellen aan de leden van Heren en Dames 1 – dus zijn er dingen die je altijd al hebt willen weten maar nooit hebt durven vragen, dan is dit je kans! We sluiten af rond 12:00, de kinderen kunnen dan weer opgehaald worden in het Dynamo Cafe. Tijdens de startdag is er van 11.00 uur tot 13.30 ook gelegenheid om foto’s te maken voor op de website en op de spelerspas. Dus als er nog geen foto van jou op de site staat of je wil je foto laten vernieuwen, loop dan even langs bij de fotograaf. Graag je gele wedstrijdshirt meenemen hiervoor. De clinic voor de jeugdspelers is van 12.00 tot 13.00 uur.

Programma in het kort:

Binnenkomst mini's vanaf 9:30.
Clinic mini's 10:00 - 11:00 (ondertussen presentatie voor ouders in Dynamo Café)
Drinken/snoepje & persconferentie in Dynamo Café van 11:00-12:00
Binnenkomst jeugd vanaf 11:30