Kick off weekend: vrijdag 11 en zaterdag 12 september

Traditiegetrouw beginnen we het nieuwe seizoen met een kick off weekend. Dat is dit jaar op vrijdag 11 en zaterdag 12 september. Op vrijdag 11 september zullen Heren 1 en Dames 1 zichzelf om 20.00 uur presenteren in het Omnisport. Hierna spelen zij tegelijkertijd een oefenwedstrijd. Heren 1 speelt om 20.00 uur een wedstrijd tegen Prins/VCV, Dames 1 neemt het om 20.00 uur op tegen het Duitse SCU Emlichheim. Op zaterdag 12 september geven spelers en speelsters van Dames 1 en Heren 1 de jaarlijkse clinic aan onze jeugd- en minileden. De clinic voor de mini's is van 10.00 tot 11.00 uur (let op! op de poster staat een verkeerde tijd van 9.00 uur), voor de jeugd van 12.00 tot 13.00 uur. Meer informatie over het programma voor de mini's en de jeugd staat in een apart nieuwsbericht. Ook kun je tussen 11.00 uur en 13.30 een gratis pasfoto laten maken voor de website of je spelerspas (achterin het Dynamo Café). Na de clinic spelen Dames 2, Heren 2 en 3 en Dames 6 een driekamp tot ongeveer 18.00 uur. We sluiten de dag af met een spetterende Nineties Party met DJ Aaron Post in ons eigen Dynamo Café! Vanaf 20.00 uur ben je van harte welkom. De organisatie ligt in handen van de mannen van Heren 4 en zij zien jullie graag allemaal op 12 september!