Teamindeling 2015-2016 bekend

De teamindeling voor het komende seizoen is bekend. Voor de jeugd en de mini's zijn dit nog trainingsgroepen. Hieruit worden later de teams samengesteld. Op de teampagina’s staan nu de nieuwe teams en trainingstijden tot het einde van het seizoen. Deze week traint iedereen nog met zijn/haar oude team op de gebruikelijke trainingstijden. Op maandag 18 mei traint iedereen in nieuwe teams op de nieuwe trainingstijden. Onder 'Lees het hele bericht' staat meer informatie over de teamindeling, de start van het nieuwe seizoen, oefenwedstrijden en het kick-off weekend.

Voorlopige indeling

De indeling is nog niet helemaal definitief. Net als voorgaande jaren kunnen de teamsamenstellingen nog wijzigen tot het begin van het nieuwe seizoen.

Vragen?

Mocht je vragen hebben over het hoe en waarom van bepaalde keuzes, stuur dan een mail naar tc@svdynamo.nl.

Start nieuwe seizoen

Maandag 24 augustus beginnen de trainingen weer voor jeugd- en seniorenteams. Op maandag 31 augustus beginnen de trainingen weer voor de mini’s.

Oefenwedstrijden jeugd en senioren

Als voorbereiding op het nieuwe seizoen spelen de senioren- en jeugdteams een onderling toernooi of oefenwedstrijd in het Omnisport.

Zaterdag 29 augustus

10.00-13.30 uur Dames 6 t/m 9 en dames 10 t/m 13 spelen een onderlinge vierkamp
13.30-18.00 uur Heren 4 t/m 6 en dames 3 t/m 5 spelen een onderlinge driekamp
13.30-15.30 uur Heren 7 en 8 en Heren 11 en 12 spelen een onderlinge oefenwedstrijd
15.30-18.00 uur Heren 9 en 10 spelen een onderlinge oefenwedstrijd
Om 15.30 uur is er nog een veld vrij voor een oefenwedstrijd van een van de teams die nu nog niet genoemd zijn.

Zaterdag 5 september

9.30-14.00 uur alle jeugdteams spelen onderlinge wedstrijden
14.00-16.00 uur Jc1, Mc1, Mc3 en Mb2 spelen een oefenwedstrijd tegen een externe club
16.00-18.00 uur Ma1, Mb1, Ja1 en Jb1 spelen een oefenwedstrijd tegen een externe club

Kick-off weekend op 11 en 12 september

Op vrijdagavond 11 september begint het kick-off weekend met de presentatie van Heren 1 en Dames 1. Beiden spelen ’s avonds een oefenwedstrijd. Op zaterdag 12 september van 9.00-13.00 uur geven spelers van Heren 1 en Dames 1 weer de traditionele clinic aan mini- en jeugdspelers. Van 13.00-18.00 uur is er ruimte voor dames 1, dames 2, heren 2 en dames 6 om een driekamp te organiseren. ’s Avonds kun je blijven eten waarna een spetterend openingsfeest volgt met dj Aaron Post met als thema the 90’s!