Kom naar het WK Beachvolleybal!

Het WK Beachvolleybal is het gaafste sportevenement van deze zomer! Van 26 juni t/m 5 juli strijden de beste beachvolleyballers ter wereld op waanzinnige locaties in Den Haag, Amsterdam, Apeldoorn en Rotterdam om de wereldtitel. Kom de Nederlandse topteams aanmoedigen en beleef de unieke beachvolleybalsfeer! Tickets zijn te bestellen via wkbeachvolleybal2015.nl/tickets, het speelschema staat onderaan dit artikel als download.

Wereldtoppers in hartje stad

Het WK Beachvolleybal belooft een geweldig sportfeest te worden! Speciaal voor het WK worden tijdelijke stadions gebouwd op bijzondere locaties in de speelsteden. De beachstadions op de Hofvijver in Den Haag, op de Dam in Amsterdam, het Marktplein in Apeldoorn en op de kade voor het ss Rotterdam zijn deze zomer the place to be!

Tien dagen lang strijden de beste spelers ter wereld in het hart van de vier steden om de wereldtitel. Voor Nederland maken negen teams hun opwachting op het WK. Bij de mannen verdedigen Alexander Brouwer en Robert Meeuwsen in eigen land de wereldtitel. Madelein Meppelink en Marleen van Iersel zijn regerend Europees kampioen bij de vrouwen.

Topsport en topentertainment

Het WK Beachvolleybal is veel meer dan kijken naar topsport alleen. Dj’s, danseressen en spetterende shows zorgen voor een geweldige sfeer. Beleef de mix van spectaculaire sport en topentertainment in de stadions. In Den Haag, Amsterdam, Apeldoorn en Rotterdam ervaar je waarom beachvolleybal een van de snelst groeiende sporten ter wereld is!

Ook buiten de stadions is van alles te beleven. De vier speelsteden zijn tijdens het WK in de ban van beachvolleybal. Er zijn volop side-events, activiteiten voor alle leeftijden, sportieve attracties en meet and greets.

Bestel nu tickets

Tickets voor het WK Beachvolleybal kun je bestellen in de online ticketshop op wkbeachvolleybal2015.nl/tickets. Maak een keuze uit de speelstad en het dagdeel en selecteer het aantal tickets. Nadat de bestelling is afgerond ontvang je de e-tickets per mail.

De toernooidagen van het WK Beachvolleybal zijn opgedeeld in een middagprogramma en een avondprogramma. Er zijn per stad aparte middagkaarten en avondkaarten beschikbaar. Met een dagkaart kunnen op één dag zowel de wedstrijden van het middagprogramma als het avondprogramma in een stad worden bezocht.

Per speelstad zijn passe-partouts beschikbaar. De ‘passe-partout pouledagen plus kwartfinale’,  biedt toegang tot alle poulewedstrijden, zestiende finales, achtste finales en kwartfinales in één stad.
Voor het stadion in Den Haag is er naast een ‘passe-partout pouledagen plus kwartfinale’ ook een ‘passe-partout compleet’. Deze biedt toegang tot alle wedstrijden die in Den Haag worden gespeeld.
In alle speelsteden zijn er al tickets beschikbaar vanaf € 10.
Voor een aantal wedstrijden is de belangstelling groot en bestaat de kans dat de kaarten snel uitverkocht raken, vooral op de finaledagen. Het advies is om op tijd tickets te bestellen want op=op.

Meer info en tickets

www.wkbeachvolleybal2015.nl