Volg een trainersopleiding

Iedereen die graag een trainersopleiding wil volgen kan een mailtje sturen naar de technische commissie (tc@svdynamo.nl). De oproep geldt voor huidige trainers die zich verder in het trainersvak willen bekwamen maar ook voor volleyballers en ex-volleyballers (bijvoorbeeld ouders van mini- of jeugdleden) die komend seizoen trainingen willen gaan geven. Heb je belangstelling om vanaf september 2015 de VT4 cursus te volgen, bezoek dan de gratis informatieavond van de Nevobo op vrijdagavond 24 april. Dit is interessant voor degenen die in het verleden een VT3 of trainer-A hebben gevolgd. De opleidingen worden in overleg (gedeeltelijk) betaald door de vereniging. Onder 'lees het hele bericht' staat meer informatie over de informatieavond VT4.

Vrijdagavond 24 april 2015 van 19.00-21.00

Voor wie

Voor geïnteresseerden in de VT4 opleiding

Wat

Op deze avond zullen de docenten van de VT4 opleiding meer vertellen over de opleiding, het programma, de inhoud en de randvoorwaarden voor deze opleiding.

Huis van de Sport, Wattbaan 31-49 Nieuwegein

Deze informatiebijeenkomst is gratis, maar aanmelden is komen.

Stuur een mail met je naam en contactgegevens naar hannie.konings@nevobo.nl

De inschrijving voor de opleiding VT4 zal vanaf vrijdagavond 24 April 2015 21.00 uur open gaan.