Versterking gezocht voor het zaalteam van Dames 1

Dames 1 van SV Dynamo draait dit seizoen prima mee in de Topdivisie. Op dit moment staan ze op slechts 2 punten tweede achter de dames van Taurus, en op 21 maart aanstaande komt die ploeg naar Apeldoorn. Onze meiden hebben de strijd om het kampioenschap dus nog volledig in eigen hand. Na de degradatie uit de Eredivisie vorig seizoen willen de dames daarin het liefst komend seizoen weer terugkeren. Het klinkt misschien wat vreemd, maar om dit te kunnen realiseren is alleen winnen niet genoeg! Sponsoren en vrijwilligers zijn belangrijk en noodzakelijk om op hoog niveau te kunnen (blijven) volleyballen.

Wij zijn uiteraard op zoek naar sponsors, maar we zijn per direct vooral ook op zoek naar vrijwilligers. Mensen die bij thuiswedstrijden van D1 willen helpen om het veld op te bouwen en de zaal in te richten zodat de dames wedstrijden in de Topdivisie, en mogelijk volgend jaar weer in de Eredivisie, kunnen spelen.
Wat is er nou leuker dan onderdeel uitmaken van een team? Je zou D1 en ons er een enorm plezier mee doen! Ben je enthousiast en bereid de handen uit de mouwen te steken? Bel dan 06-20449016 of mail naar h.dijkgraaf@jachtlaan.nl en wij zorgen voor meer informatie.