Arjan de Groot per direct technisch coördinator

Goed nieuws voor iedereen die de jeugdopleiding van SV Dynamo een warm hart toe draagt: Arjan de Groot gaat per direct aan de slag als technisch coördinator van de jeugdopleiding. Hij gaat de uitdaging aan om alle activiteiten binnen onze jeugdopleiding beter te coördineren en nieuwe impulsen te geven aan het technisch beleid van de vereniging. Zijn takenpakket spitst zich toe op drie speerpunten: trainers, talent en technisch beleid, de drie T's. Dit houdt concreet in dat Arjan:
- trainers ondersteunt en verder opleidt
- talentvolle jeugd begeleidt
- het technisch beleid beter stroomlijnt en uitdraagt.

Oude bekende

Arjan is voor velen bij Dynamo een oude bekende. Hij heeft zelf leren volleyballen bij Dynamo, was later trainer van Heren 2 en Heren 3 en technisch coördinator van de jongenslijn. Arjan heeft zich verder ontwikkeld bij de grote Nijmeegse club Pegasus waar hij onder meer trainer/coach was van het eerste herenteam en de technische structuur van de vereniging op poten zette.

Arjan zal het seizoen bij Pegasus afmaken en heeft daarnaast veel zin om aan de klus bij Dynamo te beginnen: 'Na enkele leerzame jaren bij Pegasus heb ik meer kennis en ervaring opgedaan die ik nu graag wil inzetten voor mijn cluppie. Ik kijk ernaar uit om met de vele bekende en nieuwe gezichten aan de slag te gaan en de befaamde jeugdopleiding van Dynamo nieuwe impulsen te geven.' Door nu al een paar flinke stappen te maken, zijn we straks helemaal klaar voor het komende seizoen en kunnen we volle kracht vooruit.

Korte lijnen

Natuurlijk bestaat onze jeugdopleiding uit de inspanningen van een grote groep trainers, coaches, commissieleden en vele anderen. Korte lijnen en communicatie zijn dan ook essentieel. Daarom zal de Technische Commissie op korte termijn met de commissies om tafel gaan om de (nieuwe) communicatielijnen en (nieuwe) structuur te bespreken. Hierdoor is het voor iedereen duidelijk waar je met vragen, suggesties en/of opmerkingen terecht kan.