Geef je snel op voor het minikamp 2015!

De voorbereidingen voor het minikamp zijn in volle gang. Het wordt weer een weekend vol met leuke activiteiten, korte nachten en veel gezelligheid! Het kamp is dit jaar van vrijdag 12 juni t/m zondag 14 juni. We gaan net als vorig jaar weer naar 'De Wildwal' in Lunteren. Het minikamp is voor alle mini’s en jeugdleden van SV Dynamo die geboren zijn na 1 oktober 2002. De kamporganisatie hoopt op jouw deelname aan dit onvergetelijke weekend! Geef je snel op via het aanmeldingsformulier (zie ook de link in het rechter rode blokje bovenaan de homepage). Dit kan tot 1 april a.s. We zijn nog druk op zoek naar sponsors om de kosten voor de deelnemers zo laag mogelijk te houden. Meer weten? Lees de mogelijkheden in de sponsorbriefJe ouders kunnen tijdens het minikamp op de hoogte blijven van alle belevenissen via:

• MC-twitter: @dynamomini
• MC-Facebook pagina: SVDynamo minicommissie