Schenktijden Dynamo Café verruimd

De schenktijden voor de sportverenigingen in de gemeente Apeldoorn zijn vastgesteld van twee uur vóór tot twee uur na activiteiten. Dit is een van de uitkomsten van een gesprek met de gemeente Apeldoorn, de Koninklijke Horeca afdeling Apeldoorn en de Sportraad over de toepassing en handhaving van de Algemene Plaatselijke Verordening. Afgesproken is ook om bij de aanwezigheid van jeugdspelers zoveel mogelijk het schenken van alcohol te vermijden en bij voorkeur een aparte plek in het clubhuis te creëren voor de jeugd. Vanaf 1 januari 2014 is de verkoop van alcohol aan personen onder de 18 jaar verboden. Ook ben je zelf strafbaar als je nog geen 18 jaar bent en in het openbaar alcohol bij je hebt. Openbare plekken zijn bijvoorbeeld het café, de sportkantine, het park of op straat. Dus ook in het Dynamo Café.