Derde Super Saturday op zaterdag 15 november

De derde Super Saturday van dit seizoen is a.s. zaterdag 15 november. Zowel Dames 1, Heren 1 als Heren 2 spelen dan een thuiswedstrijd. Tussen de wedstrijden door kun je weer een hapje eten in het Dynamo Café en bij voldoende belangstelling is er van 17.30-19.15 uur weer een Kids Corner voor de jongste jeugd. Dames 1 speelt zaterdag om 16.00 uur tegen Devoko, Heren 2 om 16.00 uur tegen Compaen en Heren 1 om 20.00 uur tegen Taurus. De toegang tot de wedstrijden van Dames 1 en Heren 2 is gratis. Voor de wedstrijden van Heren 1 betalen volwassenen € 5, jeugd t/m 16 jaar € 2,50. Leden hebben gratis toegang. Ieder Dynamo-lid dat een introducé meeneemt bij een Heren 1 wedstrijd ontvangt twee gratis consumptiemunten voor het Dynamo Café, kijk voor meer informatie onder 'lees het hele bericht'. Op het menu staat Lasagne Bolognese met rundergehakt of Spirelli tricolore met romige kaassaus en champignons (vega), beiden met salade. Kosten: t/m 12 jaar: € 5,00, 13 jaar en ouder: € 7,50. Je kunt je tot en met vrijdag 14 november 18.00 uur aanmelden voor het eten en de Kids Corner. Tijdens het eten (om ongeveer 18.30) houden de trainers van Heren 1 (Jorg en Henk) een 'persconferentie' over strategische keuzes wedstrijdvoorbereiding, voorafgaand aan de wedstrijd.

Speciale actie tijdens Super Saturdays

Ieder Dynamo-lid dat een introducé meeneemt bij een Heren 1 wedstrijd ontvangt twee gratis consumptiemunten voor het Dynamo Café. De munten worden uitgereikt bij de kassa in het Omnisport. Leden hebben gratis toegang bij Heren 1 wedstrijden, bezoekers betalen € 5 (volwassenen) of € 2,50 (jeugd tot en met 16 jaar). De actie is alleen geldig tijdens Super Saturdays, de zaterdagen waarop Heren 1 en Dames 1 allebei spelen. Dit is dit seizoen nog op  15 november, 6 december en 10 januari. NB: Neem je 2, 3, 4 of 9 introducés mee, dan ontvang je ook twee gratis consumptiemunten en niet 4, 6, 8 of 18… Iemand die zonder Dynamo-lid een kaartje koopt bij de kassa krijgt geen consumptiemunten.