Kom naar de ouderavond over sportplezier!

Kinderen willen plezier maken tijdens het sporten. Het gedrag van coaches en trainers, maar ook van ouders speelt hierin een belangrijke rol. We willen graag dat de mini’s en jeugd van Dynamo met plezier kan volleyballen. Daarom doet de vereniging mee met de pilot TV Sportplezier, een initiatief van de Nevobo. Graag nodigen we ouders van mini- en jeugdteams uit voor een interactieve informatieavond over sportplezier op donderdag 30 oktober om 19.30 uur in het Dynamo Café. De vraag die centraal staat is: 'Hoe kunnen wij met z'n allen bijdragen aan het sportplezier van kinderen?' Opgeven kan tot en met dinsdag 28 oktober via de website. Zie ook de link in het rechter rode blokje bovenaan de homepage. Natuurlijk zijn trainers en coaches van mini- en jeugdteams ook van harte welkom. Meer informatie over TV Sportplezier is te vinden op www.tvsportplezier.nl en in een eerder bericht op de website.