Lidmaatschapspasjes 2014-2015 liggen klaar om opgehaald te worden

De nieuwe lidmaatschapspasjes voor het seizoen 2014-2015 liggen klaar. Je kunt je pasje a.s. zaterdag 11 oktober vanaf 19.00 uur persoonlijk ophalen bij de kassa in het Omnisport. Voor alle leden en vrijwilligers is er een pasje. Op vertoon hiervan heb je gratis toegang bij de reguliere competitiewedstrijden van Heren 1. Ontbreekt je pasje of heb je andere vragen, mail dan naar secretaris@svdynamo.nl. Dit jaar is er een nieuwe actie: ieder lid dat één betalende introducé meeneemt bij een Super Saturday ontvangt 2 consumptiemuntjes voor het Dynamo Café. Deze worden uitgereikt bij de aankoop van het entreekaartje bij de kassa in het Omnisport. De regeling van de afgelopen jaren dat een minilid gratis één introducé kon meenemen is hiermee vervallen.