Marit en Dave floten vandaag hun eerste wedstrijd

Marit Heupink (11) en Dave Sangers (11) floten, na eerst nog wat geoefend te hebben tijdens de miniochtend, hun eerste echte jeugdwedstrijd. Marit en Dave wat deden jullie dat goed! Niet alleen Ilse en ik zagen dat, maar ook coaches en mensen op de tribune gaven aan dat jullie het goed deden. Proficiat!
Marit en Dave maken deel uit van het Jeugd Arbitrage Corps. Het JAC was vanochtend actief tijdens de miniochtend en 's middags werden 7 jeugdwedstrijden en één seniorenwedstrijd door hen gefloten.

Nieuw bij het JAC is Annemarieke Klaasen (15). Annemarieke viel al op door haar grote inzet voor de vereniging op andere terreinen, nu komt daar het fluiten bij. Klasse Annemarieke!

Vandaag meldde Kaylee de Frens (11) zich als 16e lid zich van het corps. Overvallen door het succes is er vanaf nu een wachtlijst. Nieuwe leden zijn nog welkom als aspirant lid. Zij kunnen de workshops bijwonen en 'droog' oefenen, maar er zijn voor de 1e seizoenshelft geen wedstrijden meer beschikbaar die ze kunnen fluiten.