Vrijwilligers GrandSlam beachvolleybal in Apeldoorn gezocht

Voor de GrandSlam beachvolleybal 2014 in Apeldoorn is de Nevobo op zoek naar een aantal vrijwilligers die het leuk vinden een handje te komen helpen. Ze zijn vooral opzoek naar mensen die samen met de organisatie toezicht willen houden bij onder andere de players lounge en “restricted area’s”. Je werkt altijd in een team en wordt regelmatig afgelost. Daarnaast heb je vrij toegang tot de wedstrijden en eten en drinken doe je samen met de beachvolleyballers. Prachtige gelegenheid om het toernooi eens van binnenuit te ervaren. Heb je interesse en ben je een dagdeel beschikbaar op woensdag 16 of donderdag 17 juli a.s.? Ben je ouder dan 16 jaar, dan kun je een mail sturen naar rik.eisma@nevobo.nl. Na aanmelding ontvang je alle verdere informatie.