Gezocht: heel veel bardienstmedewerkers en een bardienst coördinator

De clubhuiscommissie staat voor de uitdaging om volgend jaar weer voldoende vrijwilligers achter de bar te krijgen. Daarom een noodbericht aan alle leden. Het risico bestaat dat het Dynamo Café volgend jaar soms niet open kan zijn omdat onvoldoende vrijwilligers zich hebben aangemeld om af en toe een bardienst te draaien. Daarom een dringend beroep aan alle leden en ouders van jeugdleden en mini’s om je aan te melden voor de bardienstpoule. Opgetekend uit de mond van één van onze vrijwilligers: “Sinds ik meehelp binnen de vereniging voel ik me er veel meer thuis. Je leert ontzettend veel mensen kennen en het is altijd leuk om met z’n allen een klus te klaren. Ik heb er vrienden bij gekregen."

De bardienstcommissie zoekt mensen

• die een vaste avond in de week een bardienst willen draaien (vrijdag zijn er 2 shifts)
    Het streven is zoveel vrijwilligers te krijgen dat je maar 1 keer in de 6 weken dienst hebt.
  • die graag bij evenementen bardienst/keuken willen draaien
  • die graag bij de Heren 1 en Dames 1 wedstrijden een bardienst draaien
  • die als lid van de Clubhuiscommissie het bardienstrooster wil coördineren. Voor deze rol geldt een gedegen inwerkperiode en een hele leuke en gezellige commissie om lid van te zijn! Hieronder staat een uitgebreide vacaturetekst.

Weet je niet zeker of je het leuk vindt dan kun je het altijd een keer proberen (meedraaien). Je staat er niet alleen voor in het begin.

Vacature coördinator bardienstrooster

De clubhuiscommissie is op zoek naar een coördinator van het bardienstrooster. Hij/Zij:

• verzorgt het rooster
  • is de contactpersoon voor de bardienstmedewerkers die op een vaste avond/bij toernooien/Heren 1 en Dames 1 bardienst draaien
  • zet zich samen met de clubhuiscommissie in om een grote pool van ingewerkte bardienstmedewerkers te realiseren

De tijdsinvestering is het grootst aan het begin van het seizoen en afhankelijk van de beschikbaarheid van bardienstmedewerkers.

Informatie en contact

Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:

Carly Hamerling
055 366 95 14 of 06 290 263 50