Meisjes 5.6 kampioen!

Afgelopen zaterdag zijn de meisjes van 5.6 kampioen geworden. Ze moesten spelen in Brummen en bij de eerste set die ze zouden winnen deze dag zouden ze kampioen zijn. Om 10 uur begon de 1e wedstrijd van de dag tegen Dynamo 5.7. Ze begonnen wel wat gespannen aan de wedstrijd. De eerste set ging redelijk gelijk op, maar werd gewonnen door 5.6 en daardoor waren ze kampioen. Superblij waren ze. Na de wedstrijd kregen ze bloemen en lekkere dingen en een speciaal T-shirt met hun naam en kampioen 2014 erop. Door het maken van de foto`s liep het wedstrijdprogramma wat uit want ze moesten eigenlijk gelijk weer spelen. Wat het voor hen extra speciaal maakte was dat hun trainsters alle drie naar Brummen waren gekomen. Carleyn, Irie en Loreen, helemaal top dat jullie er waren, de meiden vonden dat geweldig leuk. Meiden, trainsters en coach, van harte gefeliciteerd met deze mooie prestatie!