Laat zaterdag 12 april een nieuwe pasfoto maken!

Zaterdag 12 april kun je (spelers, coaches, trainers, commissieleden, bestuursleden etc.) weer een pasfoto laten maken voor de website of je spelerspas. Dit kan van 9.30 tot 12.00 uur in het Dynamo Café (doorlopen naar achteren, in de bestuurskamer). We willen iedereen die wel op de site staat maar het laatste half jaar geen nieuwe pasfoto heeft laten maken oproepen te komen. De webredactie wil graag dat alle foto’s op dezelfde manier zijn gemaakt zodat alle teampagina’s er hetzelfde uitzien. Een pasfoto voor de site is altijd gratis, een pasfoto voor een spelerspas kost € 2,50 (mocht je hierover bericht hebben gekregen, dan graag € 2,50 meenemen). Spelers graag in het wedstrijdshirt op de foto, coaches en trainers in sportkleding. Voor vrijwilligers gelden geen kledingvoorschriften. Als je geen wedstrijdshirt hebt, kun je er zaterdag eentje lenen voor de foto.