A.s. woensdag strijdt Heren 1 om de landstitel in het Omnisport

Kom a.s. woensdagavond 9 april naar het Omnisport en steun Heren 1 in de strijd om het landskampioenschap!

Heren 1 gaat op jacht naar de dertiende landstitel in de geschiedenis van onze club! Na een fantastische eindsprint met 3-0 overwinningen op Rivo Rijssen, Kootfin Taurus en Abiant Lycurgus verzekerde Heren 1 zich vorige week van een finaleplek. Landstede Volleybal en Draisma Dynamo strijden nu in een best of five serie om de landstitel. De eerste krachtmeting was afgelopen zaterdag in Zwolle. Het duel eindigde met 3-1 in het voordeel van de Zwollenaren. Heren 1 kan a.s. woensdagavond 9 april revanche nemen in het Omnisport. Dit wordt misschien wel de mooiste wedstrijd van het jaar, volleyballiefhebbers mogen dit niet missen! Sterker nog, de hal moet vol, onze volleyballers komen dan tot ongekende prestaties! Neem daarom familie, vrienden en sportliefhebbers mee naar onze mooie topsporthal. De wedstrijd van Draisma Dynamo tegen Landstede Volleybal, onder leiding van oud-Dynamo coach Redbad Strikwerda, begint om 20.00 uur.

Wil je de wedstrijd bijwonen, bestel dan kaarten via de voorverkoop. De kaarten kosten € 5,00 (volwassenen) en € 2,50 (jeugd t/m 16 jaar). Dynamoleden hebben gratis toegang. De voorverkoop sluit woensdag 9 april om 12.00 uur. De kaarten kunnen 's avonds worden afgehaald aan de kassa van het Omnisport. Uiteraard is er (wanneer er nog kaarten beschikbaar zijn) bij de entree ook nog losse verkoop, maar vol is vol! Graag tot a.s. woensdag!