Vul de enquête in en win kaarten voor het EK Volleybal Dames 2015!

In 2015 wordt het EK Volleybal Dames in Nederland gehouden. Een prachtig evenement, waarbij de organisatie rekent op volle tribunes om onze dames aan te moedigen op weg naar de titel. De organisatie van dit evenement ligt in handen van de Nevobo in samenwerking met sportmarketingbureau Shivers. Zij willen graag te weten komen op welke wijze zij de volleyballiefhebber in Nederland het beste kunnen bereiken en op welke manier de volleybalfans het evenement willen bezoeken. Aan volleyballiefhebbers daarom de vraag om een enquête in te vullen.

De uitkomsten van deze enquête moeten helpen om het uiteindelijke doel te bereiken: ‘met zo veel mogelijk Oranjefans de Oranje Dames ondersteunen in hun weg naar de Europese titel.’ Iedereen die de vragenlijst invult, maakt kans op twee gratis toegangstickets voor een wedstrijd van Oranje tijdens dit topvolleybalevenement. De invulling van de vragenlijst duurt circa 10 minuten. Het EK Dames indoor vindt plaats van 26 september t/m 4 oktober 2015 in Nederland en België. Speelsteden zijn in ieder geval de steden, Antwerpen, Rotterdam en Apeldoorn. Omdat ook het WK Beachvolleybal in de zomer van 2015 in Apeldoorn plaatsvindt, is Apeldoorn met recht de volleybalhoofdstad van Nederland!