Inschrijvingen Junior Beachcircuit geopend

De lente is weer aangebroken en dat betekent dat het einde van de zaalcompetitie in zicht is en dat velen het vizier langzaam op het beachvolleybal gaan richten. Wil jij een heel seizoen op jouw niveau beachvolleyballen? Vanaf mei tot en met augustus kan er weer volop mee worden gedaan aan het Junior Beachcircuit 2014. In elke regio organiseert de Nevobo in samenwerking met lokale verenigingen een aantal beachvolleybaltoernooien. Dit zijn gezellige toernooien waar jij met je vrienden op je eigen niveau wedstrijden kunt spelen. Maakt niet op welk niveau je speelt of hoe vaak je mee doet, iedereen kan meedoen!

Ben je fanatiek? Dan kun je tijdens deze toernooien ranking punten verdienen. De vier beste teams per regio worden namens de betreffende regio uitgezonden naar de Regio Beach Finals op 23 augustus in Scheveningen.

Er wordt gespeeld in de categorieën jongens/meiden <14, <16, <18.
Op een aantal plaatsen worden er ook KBSS en CMV on the Beach aangeboden.
Voor meer informatie over de speellocaties en om je in te schrijven kijk op jouw regio deel op www.volleybal.nl/juniorbeachcircuit. Hier vind je ook de toffe instagram actie waar je leuke prijzen mee kan winnen.

Doe jij ook mee?

Twitter: #juniorbeachcircuit