Vier jeugdteams door naar de finale Open Club

Vandaag hebben vier jeugdteams zich weten te plaatsen voor de finale van het Nederlands Jeugdkampioenschap (NOJK) op zaterdag 22 maart: Meisjes A,  Meisjes C, Jongens A en Jongens B. Meisjes A speelde een fantastische kruisfinale: 2-0. Meisjes B haalde de kruisfinale helaas net niet: één puntje te weinig. Meisjes C werd eerste in de poule en won de 2e en vooral de 3e set van de kruisfinale overtuigend: 15-3. Meisjes D werd nipt geen eerste in de poule en verloor de kruisfinale van de nummer 1 van de andere poule. Jongens A werd eerste in de poule en hoefde niet te kruisen. Jongens B schakelde in de kruisfinale stadsgenoot Alterno uit en Jongens C heeft het beste van zichzelf laten zien maar de kruisfinale helaas niet gehaald. Alle spelers en coaches, bedankt voor deze fantastische volleybaldag. En de finalisten, van harte gefeliciteerd! Op naar 22 maart!