Stichting Topvolleybal Dynamo beëindigt samenwerking met hoofdtrainer Mark Roper

Stichting Topvolleybal Dynamo heeft besloten de samenwerking met hoofdtrainer/coach Mark Roper te beëindigen. Nadat Mark het bestuur had ingelicht dat hij na het seizoen zijn loopbaan elders wilde voortzetten heeft het bestuur van Draisma Dynamo besloten de samenwerking met onmiddellijke ingang te stoppen. De positie van Mark Roper zal voor de rest van het seizoen ingevuld worden door bestuurslid technische zaken Wim Jonker en assistent trainer Joost Joosten.

Mark Roper was sinds het seizoen 2007/2008 werkzaam bij Draisma Dynamo, in eerste instantie als assistent van Redbad Strikwerda, en vanaf seizoen 2012/2013 als hoofdcoach. Onder zijn leiding behaalde het recordhoudende volleybalteam in het seizoen 2012/2013 de bekerfinale en in de reguliere competitie werd een teleurstellende 6 eplaats bereikt. In het huidige seizoen sneuvelde het team vorige week in de kwartfinales van de beker. In de competitie staat het team op dit moment op een 4e positie. Wij bedanken Mark Roper voor zijn inzet en wensen hem veel succes in zijn verdere carrière.Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de voorzitter van de Stichting Top Volleybal Dynamo.