Voor alle mini's: twee vrijkaartjes voor Heren 1 op Super Super Saturday!

Wat is een Super Super Saturday zonder super veel publiek? Alle miniouders worden daarom uitgenodigd om gratis een wedstrijd van Heren 1 bij te wonen. Elke mini van SV Dynamo krijgt twee vrijkaartjes voor de wedstrijd van Draisma Dynamo op 8 februari om 20.00 uur tegen Rivo uit Rijssen. En willen papa en mama niet mee, dan mag je natuurlijk ook je opa en oma meenemen. Rivo is de huidige nummer twee in de competitie en wil Draisma Dynamo nog voor de bovenste plekken gaan, dan moet deze wedstrijd gewonnen worden! De vrijkaartjes worden uitgedeeld tijdens de miniochtend op zaterdag 8 februari, wees erbij! Dames 1 speelt om 16.30 uur tegen Dames 1 van Eurosped. De toegang tot Dames 1 wedstrijden is altijd gratis.