Zaterdag 8 februari is het Super Super Saturday!

Op zaterdag 8 februari is het weer Super Saturday! Dit keer geen ‘gewone’ Super Saturday. Met zeven Open Club teams die in alle vroegte op pad gaan om een plek in de NK finale te bemachtigen, een miniochtend in onze eigen hal én een Dames 1 en Heren 1 wedstrijd is deze dag uitgeroepen tot Super Super Saturday! Reden voor een feestje met heel veel extra’s. Wat dacht je van een patatkraam voor de deur van het Dynamo Café? En de start van de Limousinegames voor alle jeugdteams?

Limousinegames

De hoofdprijs van de Limousinegames is niet mis. Twee uur gratis bowlen met je hele team! En zoals de naam al een beetje verraadt, je hoeft niet te fietsen…! Een Limousine van Autohaas brengt jullie heen en terug. Wat moet je ervoor doen? Niets anders dan een sportieve teamprestatie leveren tijdens de setwissels van een Heren 1 wedstrijd. Iets met een bal… De Limousinegames starten op zaterdag 8 februari tijdens de wedstrijd van Heren 1. De Open Club teams mogen de aftrap verrichten. Alle andere jeugdteams, ook de jeugdteams die bij de senioren spelen, kunnen zich aanmelden door een mailtje te sturen naar limousinegames@svdynamo.nl. De Limousinegames vinden tot het einde van het seizoen plaats tijdens de wedstrijden van Heren 1. Als je je team aanmeldt, krijg je bericht wanneer je team aan de beurt is.

Dames 1 en Heren 1

Maar laten we ook Dames en Heren 1 niet vergeten. Dames 1 speelt om 16.30 uur tegen Dames 1 van Eurosped en Draisma Dynamo om 20.00 uur tegen Rivo uit Rijssen. Tijdens de minochtend ontvangt elke mini twee gratis entreekaartjes voor de wedstrijd van Heren 1, de toegang tot Dames 1 wedstrijden is altijd gratis.

Patatkraam

Tussen de wedstrijden in kan iedereen voor € 4 een patatje met frikandel/kroket/kaassoufflé en saus halen bij de patatkraam voor de deur van het Dynamo Café. Betalen kan niet bij de frietkraam. In het Dynamo Café kun je bij Annemieke of Alice een muntje kopen en hiermee bij de patatkraam bestellen. Om te weten hoeveel patat en snacks de frietkraam mee moet nemen, graag weer even van te voren opgeven via de aanmeldlink. Deze staat straks ook in het rechter rode blokje bovenaan de homepage.