Dames 1 kampt met blessures

Afgelopen zaterdag stond voor Dames 1 de wedstrijd tegen stadsgenoot Alterno op het programma. Vanwege de blessures was het noodzakelijk om het team aan te vullen met speelsters uit Dames 2 (Romy de Jong, Jesca de Jager en Tessa Baltus) en Dames 3 (Irie Timmer). De wedstrijd eindigde in een dikke 3-0 overwinning voor Alterno maar desalniettemin waren er momenten in de wedstrijd waar we zeker tevreden over mogen zijn. Lees het wedstrijdverslagVolgende week staat er een druk weekend op de planning. Zaterdagavond speelt Dames 1 tegen Sliedrecht Sport in de altijd gezellige en volle sporthal ‘de Stoep’. Aanvang 20:00 uur. Vindt u Sliedrecht net iets te ver weg?  Dan bent u natuurlijk zondag van harte welkom in het Omnisport waar Dames 1 om 14:00 uur begint aan de wedstrijd tegen VC Weert. Hopelijk tot dan!