Jeugdscheidsrechter Tim Scholten (14) fluit prima eerste wedstrijd

Tim Scholten (14 jaar) floot zaterdag zijn eerste wedstrijd en heeft dat uitstekend gedaan. De 2 coaches van Meisjes C2 verdachten de scheidsrechterbegeleider ervan dat hij Tim had gevraagd om er iets van te zeggen dat de 2 coaches stonden (de coach mag staan, de asssitentcoach moet op de bank zitten) en dat zij beide time-outs aanvroegen. Niets is minder waar. Tim kende de regels en paste die zeer goed toe. Heel bijzonder als je dat al ziet en dat ook nog eens durft te zeggen tijdens je eerste wedstrijd is heel bijzonder. Klasse Tim!
Zaterdag j.l. werden de 4 wedstrijden van de eerste wedstrijdronde gefloten door 4 scheidsrechters van het Jeugd Arbitrage Corps: Amy Sangers, Tim Scholten, Robin Bussink en Tim Jacobsen. Aanstaande zaterdag maakt Julie Wolsink (11 jaar) haar debuut als scheidsrechter. Lijkt het je ook wel wat om veel te fluiten? Stuur dan een mailtje naar scheidsrechters@svdynamo.nl.