Met 7 teams naar de halve finale van de Open Club!

Drie van de vier Dynamo teams die vandaag in actie kwamen tijdens de voorronde van de Open Club hebben zich geplaatst voor de halve finale op zaterdag 8 februari. Meisjes D en C werden poulewinnaar en plaatsten zich rechtstreeks voor de halve finale. Ze stonden beiden slechts 1 setje af, Meisjes D aan DeVolCo '88 en Meisjes C aan Langhenkel/Orion. Jongens D en Jongens C speelden nog een kruisfinale die helaas alleen Jongens C winnend wist af te sluiten met 2-0. Jongens en Meisjes B en Jongens en Meisjes A hadden vrijstelling van de voorronde. Dit betekent dat SV Dynamo met zeven teams deelneemt aan de halve finale. Alle spelers, speelsters en coaches: van harte gefeliciteerd met dit mooie resultaat! Tijdens de halve finale op zaterdag 8 februari zullen onze teams nog een tandje erbij moeten zetten om zich te plaatsen voor de finale op zaterdag 22 maart. Dan strijden de acht sterkste teams per leeftijdscategorie om de titel Nederlands Kampioen. Alle informatie over het kampioenschap is terug te vinden op www.volleybal.nl en op onze eigen site onder Toernooien > NOJK (Open Club).