We hebben een prijs gewonnen met de VriendenLoterij!

Telefoon van de VriendenLoterij. We hebben een prijs gewonnen met onze belactie. Hoeveel wil de VriendenLoterij niet zeggen. We behoren tot de top van de regio met het aantal mensen dat tijdens de belactie heeft toegezegd SV Dynamo te willen steunen. Ze maken een afspraak om de prijs persoonlijk aan ons te overhandigen. Dat was op woensdag 18 september. We mochten nog niets zeggen. Eerst moest de VriendenLoterij persoonlijk bij alle prijswinnaars langs. Maar nu mogen we het verklappen. We hebben TWEEDUIZEND euro gewonnen!

Extra. Dat komt bovenop de inkomsten die de loten ons elke maand opleveren. Iedereen die SV Dynamo steunt via de VriendenLoterij, héél erg bedankt! En iedereen die z’n lot nog wil omzetten (aangeven dat de helft van je lot naar SV Dynamo gaat): bel snel naar de klantenservice van de VriendenLoterij (0900 300 1400) en vraag om de sponsorcode van je lot(en) te veranderen in 310502. Dat is de clubcode van SV Dynamo Apeldoorn. Onder het VriendenLoterij logo rechts op de homepage staat meer informatie over de VriendenLoterij. We hebben beloften gedaan wat we gaan doen met de extra inkomsten: een andere scheidingswand in de zaal (in plaats van dat grote gordijn) en investeren in het Dynamo Café. Zodat het daar nóg gezelliger wordt. Vooral voor de jeugd. En het begrip jeugd mag je ruim nemen...