Voorstelling 'Wel winnen hè!' nu ook voor ouders

Hoe kan je als vader of moeder zorgen dat het goed gaat met je kind in de sport? Wat zeg je bijvoorbeeld aan de ontbijttafel op de dag van een spannende wedstrijd? Wat roep je langs de kant? En hoe vang je je kind op na een verloren wedstrijd? Deze vragen komen aan bod in de theatervoorstelling ‘Wel winnen hè!’, in een versie voor ouders. Het afgelopen seizoen hebben meer dan 23.000 vrijwilligers in de sport ‘Wel winnen hè!’ (versie vrijwilligers) gezien in de theaters en nu is er ook deze editie, speciaal gericht op ouders.

Dinsdag 8 oktober is de voorstelling in de Deventer Schouwburg. Beleef samen met ouders van het team van je kind een leuke avond. Klik op het plaatje voor meer informatie en om kaarten te bestellen.

Wel winnen, he! - versie ouders- is een humoristische theatervoorstelling waarin gedurende 24 uur het gezin van Lisa en Bas wordt gevolgd. Vanaf het ontbijt op zaterdagochtend tot en met het ontbijt op zondagmorgen. Hun drie kinderen spelen zaterdag ieder een wedstrijd: Sander (12 jaar) gaat voetballen, Anne (8 jaar) turnen en Mathijs (7 jaar) tennissen. Dat betekent een hoop geregel en gedoe, waarbij Lisa en Bas graag ook nog graag willen dat hun kinderen goed presteren. Dus stress in de tent!

De voorstelling wordt jou aangeboden door het ministerie van VWS, NOC*NSF en de gezamenlijke sportbonden, in samenwerking met de gemeente. Zo kost een kaartje slechts 5 euro (excl. 0,62 euro transactiekosten per bestelling), terwijl de normale prijs 20 euro is. De voorstelling voor ouders wordt dit najaar gespeeld in een aantal steden, waaronder Deventer op 8 oktober.