Kick Off - oefenwedstrijden Dames 1 en Heren 1

Een nieuw volleybalseizoen staat op het punt van beginnen! A.s. weekend vindt de Kick Off plaats. Benieuwd wie er in Heren 1 en Dames 1 spelen? Kom dan vrijdagavond 13 september om 20.00 uur naar de teampresentatie in het Omnisport. Of liever iets eerder. Om 19.15 uur speelt Dames 1 namelijk de finale van het 2 tegen 6 wedstrijd tegen het personeel van Omnisport (1 set). Na de teampresentatie treedt  Dames 1 aan voor een oefenwedstrijd tegen Set-Up’65 uit Oostmarsum. Heren 1 speelt dan de finale van het 2 tegen 6 toernooi tegen Nederwoon (winnaar van het 2-6 toernooi van 2011/2012). Wie weet kan Nederwoon nog voor een kleine verrassing zorgen…? Om 22.00 gaan we gezellig naborrelen in het Dynamo Café. Publiek is meer dan welkom, dus neem al je buren en vrienden mee, de toegang is gratis!